Wie zijn wij
Als relatief klein makelaarskantoor, hebben wij een groot marktaandeel in de deelgemeente Prins Alexander (Rotterdam Oost). Wij zijn actief in het Lage Land, Prinsenland, Ommoord, Oosterflank, Zevenkamp, Nesselande, Rotterdam- Centrum en de regio's Capelle aan den IJssel, Krimpen aan den IJssel en omstreken.
Twee-onder-één-dak advies
Dit betekent dat binnen HMJ Makelaardij verschillende disciplines beschikbaar zijn. Wij zijn niet alleen makelaar en taxateur maar bieden u eveneens financieel advies met betrekking tot uw Huis & Hypotheek. HMJ Makelaardij werkt namelijk nauw samen met gecertificeerde hypotheekadviseurs van Huis & Hypotheek.
Wij zien er naar uit om met u een succesvolle samenwerking aan te gaan, waarbij uw belangen centraal staan!
HMJ makelaardij
Openingstijden
ma | 8:45 - 17:15 | |
---|---|---|
di | 8:45 - 17:15 | |
wo | 8:45 - 17:15 | |
do | 8:45 - 17:15 | |
vr | 8:45 - 17:15 | |
za | 10:00 - 15:30 | op afspraak |
zo | gesloten |
Neem contact met ons op
Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, gelieve alle velden in te vullen.
Het team
Jan Keijzer
Erkend Hypotheekadviseur & Register makelaar/taxateur
Marco de Lijster
Register Makelaar & Register Taxateur
Matthijs de Haan
Register Makelaar & Register Taxateur
Gini de Lijster
Commercieel medewerker
Remco Keijzer
Hypotheek Adviseur
Iris Vos
Front office medewerker
Vacatures
Administratief medewerker Hypotheken (16-24uur)
Vacature: Administratief Medewerker Hypotheken (met een Rotterdamse knipoog)
Denk jij bij "hypotheek" niet meteen aan een ingewikkeld woord, maar juist aan een uitdaging die je met beide handen aangrijpt? En ben je niet bang voor een beetje Rotterdamse directheid? Dan hebben wij dé vacature voor jou!
Wat ga je doen?
Als Administratief Medewerker Hypotheken ben jij degene die alles in goede banen leidt. Jij zorgt ervoor dat de administratieve kant van de hypotheekaanvragen vlekkeloos verloopt, zodat onze klanten uiteindelijk met een glimlach hun droomhuis kunnen kopen. En ja, soms komen er drie dingen tegelijk op je af, maar jij weet dat wel te managen – wij werken hier niet voor niks in de stad die niet stilzit!
Je zult je bezighouden met:
- Onderhouden van contacten met de klanten, geldverstrekkers, notarissen en taxateurs.
- Administratieve handelingen zoals het opvragen en behandelen van de benodigde documenten (geen probleem voor een Rotterdammer als jij, die weet wat doorpakken is!).
- Het coördineren van de administratieve processen rondom hypotheekaanvragen, zodat alles snel en netjes geregeld wordt.
- Het sturen van updates naar klanten, zodat ze weten waar ze aan toe zijn en beantwoorden van telefoon, inplannen van afspraken, agendabeheer en mailbeheer
- Meedenken en uitvoeren van lokale- en online marketingactiviteiten
Wat verwachten we van jou?
- Tenminste een mbo-diploma en de drive om dingen goed te regelen.
- Ervaring in een administratieve rol, het liefst met een financiële knipoog, maar geen zorgen als dat niet het geval is – wij leren je alles wat je moet weten!
- Je houdt van structuur, maar een beetje Rotterdamse flexibiliteit schrikt jou niet af.
- Proactieve houding, initiatiefrijk zijn en een nauwkeurig werken is jou niet vreemd
- Je communiceert duidelijk – of dat nou in een email is of gewoon lekker direct in je gesprekken.
Wat bieden wij?
- Een passend salaris dat helemaal in lijn is met je ervaring.
- Flexibele werktijden – Rotterdam leeft, jij ook! Bij voorkeur op zaterdag en 1 á 2 dagen doordeweeks
- Ruimte om te groeien: wil je meer leren over hypotheken om de relevante WFT diploma's te halen
- Een werkplek op een centraal gelegen locatie in Rotterdam
Wie zijn je nieuwe collega’s?
Huis & Hypotheek Rotterdam-Capelle is samen met HMJ Makelaardij gevestigd aan het Jacob van Campenplein 67 te Rotterdam. Wij zijn een full-service makelaarskantoor waar men terecht kan voor de verkoop van de woning, aankoopbegeleiding, hypotheekadvies, financiële planning en taxaties. Je komt terecht in een actief en klein team met enthousiaste collega’s in een informele werksfeer. Je werkt nauw samen met onze hypotheekadviseurs, maar daarnaast sta je ook in contact met onze makelaars & binnendienst medewerkers.
Wat moet je doen? Ben je klaar om de administratieve touwtjes in handen te nemen? Stuur je cv en motivatie naar info@hmj.nl en wie weet nodigen we je uit voor een gesprek.